LinkedIn virksomhedsside

Fordelen ved at have en velfungerende virksomhedsside på LinkedIn er, at dine følgere interagerer med din side og hjælper med at sprede din markedsføring. Virksomhedssiden fungerer som et miniwebsite for din virksomhed, hvor du kan markedsføre dine produkter, din virksomhed og udsende stillingsopslag.

LinkedIn er mere end blot en CV-database – det giver mulighed for din virksomhed at arbejde med corporate branding og content marketing over for jeres målgruppe.

80 % af medlemmerne på LinkedIn vil gerne følge virksomhedssider
50 % større sandsynlighed for, at medlemmer af LinkedIn køber af en virksomhed, de interagerer med på LinkedIn
71 % af virksomhedssidernes følgere er interesseret i karrieremuligheder ved virksomheden, de følger

Medarbejderprofiler og virksomhedssider arbejder sammenLinkedIn.com

Lad os hjælpe jer med at bruge jeres virksomhedsside på LinkedIn i markedsføringen

  • Oprettelse af virksomhedsside (hvis I endnu ikke har en)
  • Skrive tekst til beskrivelsen af virksomheden, der bliver søgemaskineoptimeret (SEO)
  • Oprettelse af Showcase Pages – hvis det er relevant for jeres virksomhed
  • Linke medarbejdere, der allerede har en personprofil, op til virksomhedssiden
  • Rådgivning om muligheder med virksomhedssiden for markedsføring via kommunikation og annoncering
  • Brainstorm og planlægning af kommunikation for den førstkommende måned

Kontakt mig her for at høre mere

>> De bedste virksomhedssider på LinkedIn i 2014
>> De bedste virksomhedssider på LinkedIn i 2013
>> Opret en virksomhedsside på LinkedIn
>> Rådgivning om LinkedIn

Vis Mette Krabbe Møllers LinkedIn-profilVis Mette Krabbe Møllers profil