Kommunikant fungerer som den mindre virksomheds eksterne kommunikationsafdeling.
I har ikke brug for en medarbejder 37 timer om ugen. I har brug for en kommunikationsmedarbejder, der kender jeres virksomhed og produkter – måske 8 timer om ugen. Jeres behov for kommunikationsopgaver finder vi sammen ud af.
Hos Kommunikant er vi især passionerede om den professionelle brug af LinkedIn. I bliver du rådgivet til, hvordan I kan bruge LinkedIn efter jeres formål og hjælpe jeres kunder. LinkedIn er dit arbejdsredskab.
Du kan blandt andet få hjælp til:
- Opsætning af din virksomhedsside på LinkedIn
- Rådgivning om digital strategi for virksomhedssider på LinkedIn
- Optimering af din personlige profil på LinkedIn
- Opdateringer på sociale medier
- Kommunikation (pressemeddelelser, blogindlæg)
- Korrektur
Kommunikant arbejder indenfor både kommunikation og sociale medier til at sikre, at du får en løsning, der netop passer til din virksomhed.
Bag Kommunikant står Mette Krabbe Møller, der arbejder med online kommunikation og marketing.