Mens jeg skriver dette indlæg er jeg stadig ved at komme mig over alle de MANGE informationer, jeg har fået i løbet af to dage i en kirke – The Hub – lige ved siden Edinburgh Castle.
Content Marketing Academy byder på hele to dage med 13 oplæg. Du kan følge # cmalive18 på både Twitter og Instagram for at se, hvordan de to dage har udformet sig.
De seneste år har jeg fulgt Chris Marr på Instagram og blevet inspireret fra hans arbejde indenfor online marketing. Det er Chris, der står bag hele arrangementet. Så da han sidste år meldte dato ud for # cmalive18 var jeg hurtigt fremme med betalingskortet.
Talerne til # cmalive18:
Dag 1:
Brian Fanzo, iSocialFanz
“Press the damn button!” var det overordnede tema for oplægget. Som i: “Se nu at komme i gang!”
Vi er mange, der går og drømmer om at lave video, men får aldrig trykket på play-knappen, da vi har en idé om, at vores indhold skal være perfekt – og derfor bliver der ikke lavet indhold.
Men! “Perfection is a fairytale – Control is an illusion.” Vi giver virksomheden personlighed
Karen Reyburn, The Profitable Firm
Allan Corfield, Allan Corfield Architects
Mark Asquith, Excellence Expected
Salma Jafri, Be the Media
Ann Handley, MarketingProfs
Ann havde jeg virkelig set frem til at høre! Så allerede før hun gik på scenen, købte jeg hendes bog “Everybody writes” og fik en hilsen og autograf 🙂
Dag 2:
Amy Harrison, AmyTV
Gavin Bell, Facebook Advertising Consultant
Jen Munro, Issos
Chris Marr, CMA Live
Jon Burkhart, TBC Global
Mike Morrison, The Membership Guys
Chris Brogan, Owner Media Group
“We blog for Google, but create for people.”
Skriv et svar